Mi tette jobbá ügyfelünk weboldalát? (ilyen volt-ilyen lett)

Ebben a cikkben képekkel szemléltetem, hogy hogyan „alakítottam át” a Szabó Vendégház weboldalát. Az új weboldal a régihez képest rengeteg ponton lett hatékonyabb, most ezek közül a 7 legjelentősebbet emelem ki.

 

Az új weboldal 7 legfontosabb előnye a régivel szemben

 

1. Reszponzív megjelenés

Többször írtam már (és még fogom is), hogy mennyire fontos manapság, hogy weboldalad minden kijelzőn optimálisan jelenjen meg. Rengetegen interneteznek ugyanis táblagépről, okostelefonról, mini-laptopról. Ha weboldalad nincs optimalizálva ezekre a kijelzőkre, akkor látogatóid egy jelentős része olvashatatlannak látja majd honlapodat, és azonnal továbbáll.
Az alábbi képek jól szemléltetik, hogy milyen volt a régi-, és milyen az új weboldal megjelenése a különböző mobil kijelzőkön.

tablet-nezet

 

mobil

 

2. Online szállásfoglalási lehetőség

Az online foglalási lehetőség a szobafoglalás legkényelmesebb és leggyorsabb módja, ráadásul ingyen van. Emiatt nagyon népszerű a szálláskeresők körében is. Ez a funkció a régi weboldalon nem szerepelt, így ez már önmagában hatalmas előnye az új honlapnak a régihez képest.

 

foglalas-urlap

 

 

3. Képgaléria

A képeknek nagyon nagy jelentőségük van egy vendégház oldalán, és nem csak azért mert jól mutat, hanem mert a szálláskeresők kifejezetten kíváncsiak rá. Ezért fontos, hogy a képek rendezetten, lapozhatóan, kinagyíthatóan jelenjenek meg az oldalon, pont úgy, ahogy azt a mai internet-felhasználók megszokták és elvárják. A Szabó Vendégház korábbi honlapja – sok hazai szállás honlapjával együtt – nem felelt meg ezeknek az elvárásoknak.

compare-galery

 

4. Eltűntek a hirdetések

A hirdetések nem csak azért károsak egy weboldalon, mert rontják az adott szálláshely hitelét, hanem azért is, mert ha a látogató figyelmét felkelti az egyik ilyen hirdetés, máris rákattint és elnavigál az oldalról. Ha pedig épp egy szállásközvetítő oldal hirdetése ragadja meg a figyelmét, akkor jó eséllyel örökre elveszett számodra az a látogató.

 

5. Átláthatóbb információk

A régi weboldalon a tartalom nem volt eléggé tagolt ahhoz, hogy azt a felhasználók gyorsan értelmezni tudják. Az általunk készített honlapon minden fontos információ rendezetten, átláthatóan, a legfontosabbak pedig kiemelve jelennek meg, ami nagymértékben megkönnyíti az oldalon való tájékozódást és információ-gyűjtést.

compare-page-only

 

 

6. Nyitólap

A régi nyitólap – hasonlóan a legtöbb hazai szálláshely weboldalához – egy leírás volt a vendégházról. Bár kézenfekvőnek tűnik, hogy a kezdőoldalon bemutatkozzunk, üdvözöljük a látogatókat, ez a gyakorlatban nem működik hatékonyan, mert nem ösztönzi cselekvésre a látogatókat. A szöveget pedig az esetek túlnyomó többségében úgysem olvassák el. Még a feléig sem.

Az általunk készített weboldal nyitólapja cselekvésre buzdít, itt az érdeklődő azonnal találkozik a számára legfontosabb dolgokkal (akciók, szolgáltatások, árak, képek, foglalás). Ez a kezdőoldal eléri azt, hogy a látogató valóban szétnézzen az oldalon, és közben beleszeressen a vendégházba.

 

7. Facebook doboz

Egy szálláshely weboldal szinte együtt él a hozzá tartozó Facebook oldallal. A Facebook oldal nagyon hasznos dolog, hiszen azon keresztül tarthatod legkönnyebben a kapcsolatot követőiddel, korábbi (és remélhetőleg visszatérő) vendégeiddel. Bár a Szabó Vendégháznak már volt Facebook oldala mielőtt elkészítettük új weboldalukat, a régi honlapon nem jelent meg Facebook doboz, pedig az nagy segítséget jelent az új követők szerzésében. Az általunk készített honlap szinte minden aloldalán lehetőséget adunk a látogatóak, hogy kedvelje a vendégház Facebook oldalát, és ezáltal annak követőjévé váljon.

 

Összegzés

Az lassan mindenki számára egyértelmű, hogy egy szálláshelynek rendelkeznie kell saját weboldallal is. Viszont ahhoz, hogy egy szállás honlapja hatékonyan működjön, már többre van szükség. Az internetezési szokások és a technológia annyit változott, hogy az 5-6 évvel ezelőtt készült honlapok többsége mára elavultnak számít, és nem képesek kielégíteni a szálláskeresők igényeit, így nem tudják beteljesíteni legfontosabb céljukat, az értékesítést sem.

 

Mi azon dolgozunk, hogy a szállásadók minél hatékonyabban tudják kiadni szobáikat. Ha nem szeretnél lemaradni tippjeinkről, iratkozz fel hírlevelünkre IDE KATTINTVA.

Ha kíváncsi vagy arra, hogy a Te weboldalad mennyire képes kiszolgálni a a mai igényeket, és melyek azok a gyengébb pontjai, amelyek fejlesztésre szorulnak, kérd INGYENES honlap-analízisünket IDE KATTINTVA.

Pin It on Pinterest