Így léphetsz ki az árversenyből

arverseny-kilep

Csak az ár számít?

Gyakran hallani, hogy az emberek manapság mennyire ár-érzékenyek, és a szálláskeresőknek is csak az ár számít.
Ez odáig vezetett, hogy ma már szinte mindenki csak azt reklámozza, hogy nála milyen alacsonyak az árak, és mekkora engedményeket ad még abból az alacsony árból is.

Pedig a szálláskeresők jelentős részének nem csak az ár számít!
Gondolj bele. Ha csak az ár számítana, akkor nem lenne itthon egyetlen 4-5 csillagos szálloda sem, csődbe mennének az elegáns éttermek, a luxust kínáló wellness fürdők, és mindenki olcsó, öreg autóval járna…

 

Légy egyedi, kínálj mást

Ahhoz, hogy kiszállhass az árversenyből, meg kell különböztetned magad. Kell valami, amiben szállásod kiemelkedő.
Ehhez nem feltétlenül kellenek nagy beruházások. Csak úgy kell „reklámoznod” magad, mint egy szűkebb (de nem túl szűk) réteg specialistája.

Például: Lehet a tiéd a “Fiatal párok szálláshelye”

Ehhez kitalálsz pár egyedi szolgáltatást, egyedi ajándékot (pl. ajándék pezsgő), egyedi, fiatalos dekorációt a szobákba.
És máris sokkal vonzóbb lettél a szerelmes pároknak, mint a konkurenseid, akik mind ugyanazt kínálják nekik.

Ráadásul, mivel van konkrét célcsoportod, a hirdetéseid is sokkal egyedibbek, találóbbak lesznek. Sokkal személyesebb lehet a kommunikációd, a hirdetésekben használt színek, szavak, képek, betűtípusok is lehetnek kifejezetten fiataloknak szólóak, így ők könnyebben felfigyelnek majd rá.

Ez még nem minden. Mivel te pont az ő igényüket elégíted ki, ők téged akarnak majd, és nem hasonlítgatják majd áraidat a konkurenseidéhez, nem fognak veled alkudozni.

A te szállásodat akarják majd, mert az nekik szól, róluk szól!

És az ár innentől másodlagos lesz. Az első pedig az, hogy van-e szabad szobád?

De ne ijedj meg, nem kell lemondanod a többi vendégről sem. Nem kell kizárnod senkit! Bárki jöhet, de lesz egy speciális ajánlatod egy réteg számára, akiket sokkal nagyobb hatékonysággal érsz el, és “szerzel meg”.
Aztán, amikor közeledik egy rendezvény, nagyobb esemény a városodban, választhatsz egy másik célcsoportot, és akkor rájuk specializálódsz, nekik találsz ki személyes, célzott ajánlatot.

 

INGYENES TANFOLYAM

Ahhoz, hogy mindez a gyakorlatban jól működjön, össze kell állítanod egy ELLENÁLLHATATLAN AJÁNLATOT, ami képes arra, hogy azonnali reakciókat váltson ki az emberekből, akik találkoznak vele.

Jövő héten (május 4-8. között) hírleveleinkben egy 3 részes INGYENES email tanfolyamban konkrét példákkal mutatom be, hogyan készíthetsz el egy ilyen ütős ajánlatot.
Iratkozz fel hírlevelünkre most, hogy ne maradj le a hasznos tanításokról:

 

feliratkozom-honlap-szallasoknak

 

Pin It on Pinterest